Vrouwenkoor "Te Gek" Brummen
Gewoon - Te Gek - Gezellig

Nieuws en Agenda

Gewijzigde repetitie locatie.

In verband met de vele activiteiten bij Uitspanning de Vroolijke Frans, zijn we in goed overleg verhuisd naar twee andere locaties.

We repeteren vanaf na de vakantie, de even maanden in Cultuurhuis Pater Dekker in Eerbeek en de oneven maanden in Dorpslokaal Concordia in Brummen. De repetities zijn op donderdagavond van 19.30 t/m 21.30 uur.

De eerste repetitie na de vakantie is, door omstandigheden voor 1x op woensdagavond 31 juli in Cultuurhuis Pater Dekker in Eerbeek.

De maand augustus repeteren we CPD in Eerbeek, met uitzondering van optredens op 15 en 22 augustus op de Veluwse markt in Beekbergen.

Extra leuk nieuws!

Dit bericht kregen wij van RTL via onze website.

Bericht: Goedemiddag mijn naam is Cindy van Essen en ik ben werkzaam bij Holland's got Talent en ik kwam jullie leuke koor tegen met de prachtige outfits. We zijn bezig met de voorbereidingen van de tv opnames van ons 14e seizoen dat we zullen opnemen in mei 2024. Zou ik jullie eens mogen bellen over een mogelijke deelname? Groet, Cindy van Essen

Agenda 2024

* Donderdagavond 18 januari, besloten optreden Serviceflat "De IJssel" - Zutphen.

* Maandagavond 22 januari, besloten optreden, zorg en wooncentrum "Den Bouw" in Warnsveld.

* Woensdagmiddag 10 april, besloten optreden, Zorgcentrum "Beverode" in Dieren.

* Zaterdagmiddag 27 april (Koningsdag), besloten optreden, Woonzorg-locatie Landgoed "Klein Engelenburg".

* Zaterdagavond 4 mei, openbaar optreden tijdens de dodenherdenking, Coldenhovenseweg 85A in Eerbeek.

* Maandagmiddag 6 mei, besloten optreden, Zorgcentrum "De Oude Plataan" in Dieren.

* Donderdagavond 15 augustus, openbaar optreden Veluwse markt in Beekbergen.

* Donderdagavond 22 augustus, openbaar optreden Veluwse markt in Beekbergen.

* Maandagavond 9 december, besloten Kerstoptreden, zorg en wooncentrum "Den Bouw" in Warnsveld.

* Maandagavond 16 december, besloten Kerstoptreden, Serviceflat "De IJssel" in Zutphen.